close

YOU ARE BEAUTIFUL   BY  James Blunt

My life is brilliant.
我的生命如此璀璨

My love is pure.
我的愛是如此純淨

I saw an angel.Of that I'm sure.
我確定,我曾看過天使

She smiled at me on the subway.
他在地下道裡對我微笑

She was with another man.
身旁陪伴著一位男士

But I won't lose no sleep on that,
但我並不會因此而失眠

Cause I've got a plan.
因為我有我的想法

You're beautiful. You're beautiful.
你是如此美麗,你是如此美麗

You're beautiful, it's true.
你是如此美麗,千真萬確的

I saw you face in a crowded place,
我在擁擠的人群中看見你的臉

And I don't know what to do,
Cause I'll never be with you.
因為我知道永遠無法陪伴在你身旁,所以不知所措

Yeah, she caught my eye, As we walked on by.
是的,當我們擦身而過時,你佔據了我的心

She could see from my face that I was,F**king high,(原詞是用這個字眼的說)
你可以從我的臉上看出我是如此的興奮

And I don't think that I'll see her again,
我想我們再也無緣見面

But we shared a moment that will last till the end.
但這一刻就是永恆

You're beautiful. You're beautiful.
你是如此美麗,你是如此美麗

You're beautiful, it's true.
你是如此美麗,千真萬確的

I saw you face in a crowded place,
我在擁擠的人群中看見你的臉

And I don't know what to do,
Cause I'll never be with you.
因為我知道永遠無法陪伴在你身旁,所以不知所措

You're beautiful. You're beautiful.
你是如此美麗,你是如此美麗

You're beautiful, it's true.
你是如此美麗,千真萬確的

There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
當她想起我們或許能在一起時,臉上一定會綻放著天使般的微笑

But it's time to face the truth,
但該是面對事實的時候了

I will never be with you.
我永遠無法與你相守

 

現在結婚很流行"他倆的故事"自製DVD

陳永仁結婚的時候有選了這首(本來還說 要用桑田佳祐的"明日晴れるかな")

當時吐槽他  歌很好聽

可是選這首不太對吧?!

 

現在是我很想唱這首歌   雖然有人說這其實是一首反戰歌曲

arrow
arrow
    全站熱搜

    brajap0915 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()